22.06.2011

Boksen går når galskapen får herje....



Jeg liker bokser. Jeg liker bokser veldig godt. Jeg har mange bokser. Jeg liker ikke isbokser, -eller jo -når det er is i dem. Ellers så er ikke isbokser særlig fint. Og absolutt ikke noe å ha fremme.. Storesølv synes de er fryktelig praktiske til å ha ting i. Storesølv synes vi har for mange bokser -det synes ikke jeg så vi er uenig der. Men han er så søt så jeg beholder han en god stund til. Mine bokser er så fine at de, ja de, de kan stå fremme :) Her kommer et lite utvalg, så hold deg fast..


Fine fine  -fra House Doctor


3 sukkersøte fra Green Gate

Gamle gamle fine fine


Runde og deilige

Sett noe så vakkert? Dåne.

En liten søskenflokk fra Tilda

Disse reddet jeg ut fra Kremmerhuset!

Storesøstra og lillesøstra til denne er ute på vift..

Disse er under arbeid døgnet rundt, de passer på vaskepulveret..

Til kjeks og mynter.. Hvem av de er det noe i mon tro?

Hadde du klart å gå i fra denne kanskje? Jeg klarte ikke.


Alle har vel en egen boks til hyssingen -eller??

Sink/vintage = aldri feil.

Min første matboks! Fra 19**, altså littebitt gammel.

Denne inneholder plaster o.l. samt medisiner som skal hjelpe mot boksavhengihet, men de virker ikke :)
I denne oppbevarer Storesølv sine hemmeligheter og siden han har så mange av dem må han ha en stor boks..



Noen synes nok jeg er gal heldig som har så mange bokser og det er jeg. Bare si i fra om dere vil se resten av samlingen -jeg har jo ikke vist alle matboksene, julekakeboksene og alle de søte og kjekke å ha boksene.. Jeg eier ikke skam og viser villig frem en boks eller to til jeg! Mine bokser har flere funksjoner, alt fra å bare stå å være deilige til å inneholde godsaker. Men det finnes flere bruksområder nemlig...



Denne er jo kjempefin som tromme!!


Og denne kan man jo klatre på og sitte på!!

Det legitimiterer kjøpene enda mer synes nå jeg -ja at barna kan bruke det som leketøy altså.
Så sånn er det med mine bokser, de blir brukt og lekt med og får hvile seg på en blå pute.
De har det godt hos meg. De også.

På gjensyn!

Helen

3 kommentarer:

  1. Du skriver så levende - og jeg må si meg enig, en god boks får man ikke for mange av....

    SvarSlett
  2. Ha ha, den matboksen er bare så fin. Tror den vinner. Mange minner knyttet til den. TE

    SvarSlett
  3. Fin fint innlegg,vennen.Like moro å lese hver gang,like spent hver dag .Masse fiiine bokser :-)

    SvarSlett