07.07.2011

Godt verktøy er halve jobben

Jeg liker ting med humor. Jeg liker å kjøpe morsomme og helt unyttige ting, ofte en sjelden gang.
Storesølv har gang på gang forklart meg at man kan ALDRI få nok av bra verktøy!
Så derfor slo jeg til når jeg kom over dette verktøysettet:
Spiseverktøy til Bittelillegull!!

Kulere bestikk kan vel ikke en liten tass ha eller?

Skrutrekkergaffel :)

Fastnøkkelkniv :)

Fastnøkkelskje :)

Et kjøp som ble godt mottatt av både sølv og gull til en forandring.
Og en morsom ting kommer sjelden alene, for denne:

-denne, tvang seg også med hjem..

Så moro! Tenk å steke egg så det ser ut som en bil!!!??!

Å dette blir bra!
Eh... Vent nå litt. Hva skjedde med bilen? Kræsja?
Æsj, blås -bestikket er kult, det er det som teller :)

Yoghurt som ser ut som yoghurt.. Med kul skje! :)

Bak servietten sitter en rørt Bittelillegull, han er så glad for at han har verdens rareste mamma som fyller barndomshjemmet hans med masse skrot fine og morsomme saker!

På gjensyn!

Helen

Ps. Gratulerer med dagen fine fine Mammamormor!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar