22.07.2011

Oj oj Moi

Jeg liker interiørbutikker. BOMBE!  Der andre går fra hytte til hytte i ferien kjører Storesølv meg trygt fra interiørbutikk til interiørbutikk.
Han venter tålmodig i bilen helt til han værer at jeg nærmer meg kassen...
Da dukker han opp for å *hjelpe meg å bære* Men det er det ikke, jeg tror han vil sjekke hvor mye penger jeg legger igjen så han kan bruke det samme på motorsykkeldeler -det er jeg sikker på :) 
En dag dumpet vi tilfeldigvis innom en bensinstasjon for å dekke noen grunnleggende behov. (les; vi holdt på å tisse på oss alle sammen..)
Og der på plassen, mellom bensinpumper, smøregrav og en Kiwibutikk lå det en
I N T E R I Ø R B U T I K K.
Og ikke hvilken som helst interiørbutikk heller!
Det var jo Den Franske Landstil  som lå inneklemt :)
Jeg lot do være do og strenet inn i herligheten..

 Pussig beliggenhet.. :)


Godsakene sto tett i tett..

Gjett hvem som ønsker seg denne?

En vegg med skilt er helt riktig.

Åååå er det ikke deilig?

En stakkar blir helt svimmel..

Jeg er avstandsforelsket i TOLIX stoler..
Her hadde de dem i denne herlige fargen :)

Puter og tepper i all mass..

 En bitteliten handel ble det.. Ikke rart å skryte av men..
dette var jo som skapt for mitt *døgnåpne* kjøkken som serverer kun god mat :)

samt denne glasskrukken som skal fylles med noe 5 stjernersaktige greier.. :) Aer ikke hva det skulle bli, men blås i det.



 Tenk for en glede at man må på do langs E-39 ved Moi!
Bortsett fra at jeg glemte hele dobesøket mitt..

På gjensyn!

Helen

Ps. Tusen takk for at dere stikker innom bloggen min! Det er så stas! Og en ekstra takk til de som er så søte å legger igjen kommentarer! Dobbeltstas :)
En godhelgklem til alle som er innom! Ds.


2 kommentarer:

  1. Fytte rakkern, lett å holde seg da;)) Jeg ønsker meg tolix krakker. Glöm inte de du ;)TE

    SvarSlett
  2. Det er notert!!! :) Sånne stoler har jeg ønsket meg i årevis.. Men en vakker dag... :))

    SvarSlett