23.08.2011

Jeg tror deg

Jeg tror deg Lillegull.
Jeg tror du hadde det gøy i går.
Veldig gøy.
Og det liker jeg.
Jeg tror deg når du forteller at det var treet sin skyld.
Dumme treet.
Jeg tror deg når du forteller at du klatret opp og hoppet ned.
Jeg tror deg når du forteller at du ble hengende fast.
Jeg tror deg når du forteller at du var lei deg.
Skjorta var jo helt NY!
Jeg tror deg når du forteller at det var ikke meningen.


Eh...



Ok, flekk -lett match!
*liten* rift -øh.. det lukter symaskin eller kjøpe ny..
Symaskin = skummelt.
Kjøpe ny = lett match.
Og du ekstra knapp -du er IKKE til noe hjelp her nå.
Så du kan gå.

Tror dere meg når jeg forteller
at jeg skal sy?
Jeg vet ikke når det blir.
Men sy skal jeg.
Tror jeg. :)

På gjensyn!

Helen





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar