07.09.2011

Loppegleder

Jeg liker de nye loppefunnene mine.
For noen er det helt sikkert bare skrot og søppel,
men det er det som er så bra
-at alle har hver sin smak!
Og alle bestemmer selv hvordan de vil ha de hjemme:)
 Jeg er glad i gamle ting, pasteller, polkadotter, sink, sølv, lappetepper, rosemønster, religiøse symboler, skilt o.l.
En salig blanding, men det er min stil og jeg liker det!
Så det er helt greit om du slettes ikke liker disse
skattene..

Denne saken mener Storesølv er en serviettholder
-jeg mener det er *toast*stativ. Så da er det det. :)

Denne søte saken skal få seg en runde med sprayboksen
-lyseblått kjeksstativ må vel bli bra?? Eller?

Fine tingen :)


Gammelt desilitermål som er *ulovlig ved kjøp og salg*
(det må jeg prøve å huske... ) :)

To lysestaker som også skal få seg en dusj med
en annen farge.

Søte engler -men i gull?? Tror ikke det varer så lenge..

To gamle skinnbelter som ikke lenger skal leve som belter..
De skal få annet oppdrag..


Det var alle loppene så langt denne høsten, for den prikkete bollen, de turkise asjettene og urnen har dere allerede fått hilse på :)
Mange gleder for bare noen bittesmå penger!!

Ikke spør om skapplassen er i orden er dere greie... :)

Ha en fin onsdagskveld!

På gjensyn!

Helen

4 kommentarer:

  1. Fiiine ting! Jeg liker spesielt godt det som skal bli et lyseblått kjeksstativ! Det kommer rett og slett til å bli nyyydelig!
    Kos og klem

    SvarSlett
  2. Ja det må jo bare bli nusselig :)
    Klemmer tilbake

    SvarSlett
  3. Herlig!
    Nå skal jeg handle mere loppper, for nå vet jeg hvor de kan forvandles :o)

    Tror det er en serviettholder... Og et sånt kjeksstativ kastet jeg for mange år siden.... Så dumt å kaste, men det var denne skapplassen da..
    Klemmer Ingunn

    SvarSlett
  4. Det er nok en serviettholder -men JEG kommer til å bruke den til å stappe brødskivene i :) Det er mye som kan få et nytt liv med en annen farge -prøv selv -det er enkelt og moro :)
    Skapplass er noe herk, uansett synes jeg...
    Klemmer tilbake

    SvarSlett