22.09.2011

Plaster på såret

Guri malla så vondt noe så lite kan være!
Jeg snakker flis i finger'n!
I tommelen faktisk.
Er normalt ikke sååå pysete men etter en barndom med klippekort
på legevakta så er jeg skeptisk til alt som har et snev av vondt over seg..
Men dette var vondt og vondt ville det bli å få den ut..
AU!
Storesølv har nå lekt kirurg og har forhåpentligvis fått pinnen
flisa ut av finger'n og jeg kan starte rekonvalesensen.. :)
Men så var det valgets kvaler igjen..
Hvilket av disse plasterene skal jeg velge?
For jeg vet at man skal ikke kimse av et plasters magiske kraft for helbreden -spør et barn hvis du ikke tror meg.. :)
Skal jeg velge dette nitriste norgesplasteret?
Nei vet du hva -hva kan det hjelpe for da?
Kanskje Ole Brumm på tommelen er en god idè? Friske (!) fine farger
er det også på det.
?
Olala -nå snakker vi helbred :)
Han smukkasen her med sin bleke pomp skal få sitte som trøst på min kropp!
Tror nok jeg må ha det lenge på, med tanke på skadens omfang
-hallo vi snakker om en flis på størrelse med
denne: - !

Glad jeg har menn til å hjelpe meg når det er alvor!

Ha en flott torsdagskveld :)

Helen

Ps. Hjertelig velkommen til enda en følger -håper du vil trives her!

4 kommentarer:

  1. ååå stakkars deg da. Blåse på -fra meg:)MAA

    SvarSlett
  2. Ikke godt. Og du vil sikkert ha vondt lenge og....Ikke ta av plasteret for tidlig da;o)

    Ingunn

    SvarSlett
  3. Takk, takk. Jeg må nok la det sitte sånn ca fjorten dager eller no sånt -skal det funke skikkelig :)

    SvarSlett
  4. hehe-- unnskyld at jeg ler, det er første gang seg et slikt plaster ser.....

    SvarSlett