11.09.2011

Stol på meg!

Det er (helt seriøst) ikke vanlig for meg å rote i søpla..
Spør du Storesølv så vil han påstå at jeg ikke vet hvor søplerommet er
en gang...
Men ved en tilfeldighet(!) fikk jeg øye på en sliten men fin stol i et søppelskur, og jeg følte straks for å redde den fra å komme til uønskedemøbelhimmelen!!
Stappet den i bilen til høylydt uffing og oiing fra Storesølv, noe jeg elegant overhørte og jeg var svært tilfreds over funnet..
Nå står stolen her, så søt og så fin atte og Storesølv måtte (igjen) si seg enig at jeg hadde vært kjempelur.
(Det siste der er nok ikke helt sant, men jeg er sikker på han TENKTE det..)
Litt maling og nytt trekk og vips -den søteste stolen
var klar for et godt liv hos meg :)

Trekket er et kjøkkenhåndkle fra Green Gate.

God å sitte på og fin og se på :)
Herlig sommerlig å ha i hus i denne gråe
og regnfulle tiden..

Slik så den ut FØR..

Sliten og kassert, men så kom jeg.. :)

Og trekket? Nuvel.. Det hadde gjort
jobben sin og vel så det..

Synes det er stas å ha noe som ikke alle andre har, sikkert sært men det bryr ikke meg :)

Nå står operasjon *fåenbokhylletilåikkeseutsomendumpingplass*
på programmet.. igjen.
Ikke regn med noe FØR bilde :)

Ha en fin søndag :)
På gjensyn!

Helen


2 kommentarer:

  1. Så flink du er Gry, å tenk å redde stolen fra stolhimmelen..... Klem Fra Fru Englund....

    SvarSlett
  2. Tusen takk -ja jeg er et godt menneske :)) Klem tilbake

    SvarSlett