24.10.2011

Litt glede for mor og lillebror

Etsy er fine greier.
Man kan virkelig gå bananas om man vil/kan/har råd..
Det er jo så mye fiiiiint!
Denne gangen visste jeg hva jeg trengte ville ha.
Jeg bestilte, betalte og *løp fort ut*.
Og så startet ventingen -når kommer det jeg trengte ville ha?
Hvor lang tid vil en pakke bruke fra Amerika og hjem til min lille grend by?
Ikke så mange dagene faktisk for vipps
 lå den i postkassa!
Glede glede glede :)
Ja, jeg vet jeg er grunn -men jeg er meg, og jeg gleder meg over de rareste ting..
Fra Utah til meg på 1, 2, 3 :)

Ååååå dååååne! Så fine :)
Kan du se hva det er?
Håper det, for jeg sier det ikke (enda)...
Jeg gleder meg til å bruke de, men det blir bare til
SPESIELLE anledninger.. :))
Så lenge beholdningen rekker vel og merke..

Bittelillegulls glede i dag var å klatre opp i oppvaskkummen...

Han hadde funnet en liten treblomst han syntes trengte en vask.
Og det fikk den. Og det fikk han.
Et lite pysjbad på morgenen var alt som skulle glede han..

Men siden jeg ikke får prøvd ut gleden ved et pysjbad i kummen, så får jeg glede meg over en pakke i posten.. :)

Ha en fin mandagskveld.
På gjensyn!

Helen

1 kommentar:

  1. Hei du :-) Såå kost innlegg da,sitter og smiler for meg selv her,lillegull ser ut til å kose seg godt i oppvaskkummen ,he-he :-) klemklem fra Monica W

    SvarSlett