03.11.2011

Damenes aften

På tirsdag var jeg på Damenes Aften på Bohus.
En hyggelig kveld med foredrag/kåseri av Lisbeth Larsen
(hun med latteren..) Hun er morsom hun, der hun står og forteller om sitt sexliv eller manglende sådan, trender, maling og Howardsofaer.
Jeg sluttet å le da hun mente at nå skal vi male en vegg eller fire i fargen
TERRACOTTA!!
Da viser vi nemlig at vi følger med i tiden...
Jeg velger å IKKE følge med i tiden og beholder mine hvite vegger.
Salget av hvitmaling stuper om dagen og hurra for det visstnok....
Shabby chic er bare så last year så det var bare å komme seg vekk fra den stilen skulle man bli tatt på alvor her i verden.
Hørt det før. Bryr jeg meg?
NEI tenk -jeg er heldigvis ikke opptatt av trender og tenker å forsette med min "stil" uansett hva den kalles...
Vi fikk mat, drikke, goodiebag og 20 % på alle varene og skulle vi gå tom for cash så var DNB der med en representant som kunne låne deg det du trengte. Fiffig.
Jeg handlet meg noen ting of course :)
UTEN bistand fra nevnte representant...
Og jammen ble det et par tre julegaver også.
Alt i alt var det en hyggelig kveld  -ca 400 damer ble så absolutt stellt pent med hele kvelden.
Bilder fra kvelden må du tenke deg til -kamera med nyladet batteri lå klart i veska, men hvor i hule heite var minnebrikken???  Ikke der hvor kamera og jeg var. Skikkelig amatør..
Bilder av hva jeg kjøpte og fikk kan dere få se
-bortsett fra gavene :)
En evighetskalender type kjempefinsomjegharønsketmeglenge :)

Gamle rustne nøkler kan man jo heller aldri
få nok av :)

Ble jo fint det her da :)

Et lite søtt skilt fikk også bli med hjem.

I posen vi fikk lå det: 2 blader, et lite skilt, en liten sjokolade og en pakke med fine servietter :)

Fin kveld men jeg kan love dere høyt og tydelig at
her blir terracottafargede vegger totalt fraværende så lenge jeg bestemmer.
Og det blir lenge.

På gjensyn!

Helen som har en pakke servietter til overs.


5 kommentarer:

  1. Vet du hva???
    Tror dama må ha begynt å surre litt?????
    Terracotta!! Er d liksom d siste??
    Og vet du hva??? Jeg er også veldig fornøyd med mine FINE HVITE vegger. Har kombinert med en nyanse gråere for å få litt dybde i d uten at d virker grått. Er så fornøyd, så!!!! En terracottavegg her i huset hadde ødelagt alt!!
    Kirsten

    SvarSlett
  2. Blir ikke terracotta her heller:) Mette

    SvarSlett
  3. Er'u fargesjef i Jotun må du jo finne på noe -men seriøst hvem vil ha mexicanastyle hjemme???
    Vi har lysegrå vegger på soveværelsene -det er fint. Og det var visstnok riktig farge på sånne rom. JA TIL HVITMALING :))

    SvarSlett
  4. Rart ikke vi er blitt headhuntet til Jotun. Hadde i alle fall ikke funnet på terracotta som "nyskapende" for n'te gang.
    Kirsten

    SvarSlett
  5. Jeg venter bare at de skal ringe en av oss ganske snart!!! Da skal trendnissene få se hva folk vil ha :) Har du forslag til hva jeg gjør med serviettene??

    SvarSlett