17.11.2011

Det aller helligste...

Halvparten av min lille familie liker å sove.. Om morgenen..
Jeg snakker da selvfølgelig om de voksne..
For vi er B + mennesker mens barna er som barn flest, B om kvelden og A+ om morgenen...
Jeg har lakenskrekk som går over i en vanvittig forelskelse i løpet av natten! Da har all skrekk forsvunnet og jeg vil bare ligge under den varme dyna og drunte..
Siden man faktisk bruker en del av livet i senga så er det jo hyggelig at det skjer i litt hyggelige omgivelser..
Jeg skal ikke skryte på meg at jeg rer opp fint hver eneste dag, men ofte nok til at Storesølv synes det er mye styr å få lagt seg..
Puter og sengetepper er ikke så viktig synes han.
Men han om det..
Nå har jeg vært så heldig å arve et nydelig heklet sengeteppe av mamma!
Det er så fint!
Så nå er det ekstra moro å re opp senga :)
Her sover vi :)
Under et bilde som muligens halve Norge har makent til... Men det blir jo ikke noe mindre fint av den grunn!


Se så flott!
Tenk å ha tålmodighet til å hekle noe sånt!?!?

Det klarer seg ikke bare med et teppe heller
gjør det vel?

Fine gamle senga vår :)
Laget i Christiania en gang for leeeeenge siden.


Duftlys må man ha og min absolutt største favoritt er
denne. Yankee Candle, clean cotton.
Lukter så himmelsk godt!

Eneste messingen som finnes i dette hjemmet er på senga..


Dette er en av to regler vi har på soveværelset :)

Den andre får du ikke vite, men det er lov å gjette :)

Rer du opp hver dag?

Fin torsdag til deg.
På gjensyn!

Helen


2 kommentarer:

  1. Herlig innlegg,herlige bilde og fint sengeteppe :-) Klemklem fra Monica W

    SvarSlett
  2. Så fint hekleteppe. Mye jobb i det:)M

    SvarSlett