07.11.2011

Julen sniker seg inn..

Lillegull har anskaffet seg verdens lengste ønskeliste.
Den er ikke skrevet ennå men hun har god plass til
sine ønsker...
Skjønner'u? :)
Lykke til Lillegull!

Jeg har igjen ikke klart å motstå en fristelse..
Selv om jeg har kasse på kasse med julepynt på loftet hindrer ikke det meg i å anskaffe noe nytt.
Jeg prøvde å si at "jeg trenger IKKE mere julepynt" men jeg kan ikke ha fått det med meg.
Men derimot fikk jeg med meg:

Se så fin lysestake eller fine lysestaker om du vil :)
Nå skal jeg ikke kjøpe noe mer julepynt!
Lover! Helt sant! mulig det blir litt til når alt kommer på 50% ..
Blader er det ikke restriksjoner på, så jeg har kjøpt meg
KK i dag. Ene og alene for å få med
Sweet Paul magazine :)
Digger søte Paul og alt han gjør.


Og drømmen om hvit jul får ny næring...
Deilig deilig blad!

Men jeg har ikke tid til jul nå -det skal være selskapligheter her til helgen og det er ikke bare bare :)
Ting må klippes og limes -lister skal skrives og jakten på den korrekte kakesprøytetuppen fortsetter...


Ha en glad mandagskveld :)

På gjensyn!

Helen

3 kommentarer:

  1. Vi gleder oss veldig!!!!!! TE

    SvarSlett
  2. Så bra!Det gjør vi også!!! :)

    SvarSlett
  3. Lykke til, satsr på at selskapet blir bra... klem fra bjørkelangen.... Amanda hilser til Peder....

    SvarSlett