01.12.2011

Jakten på julestemningen del 3

Desember er definitivt den måneden i året det er lettest å vekke trøtte barn...
Da er det nemlig en to tre fire kalendere som lokker de ut av sengen og dagen er i gang uten mas og sure miner :)
Det er jo så spennende -alle disse pakkene med ukjent innhold!
I år har jeg fått muligheten, takket være fineste Storesølv -til og få kjenne gleden over å kunne åpne en gave hver morgen jeg slår opp
øynene :)
I dag kunne jeg åpne den første gaven!!!
Gjett om det var stas?!??
Man blir nok aldri for gammel til å kunne glede seg på en særdeles
barnslig måte over en liten pakke eller 24... :)

Her henger den... Lykke og glede
for en snill mann jeg har :)

Og her er dagens gave: en kjempesøt krok!!!

Tusen takk Storesølv!!!
Gleder meg allerede til morgendagens pakke!!

Takk og lov har Lillegull og Bittelillegull verdens beste mormor som har handlet seg arm og fattig stakkar på 48 kalendergaver til dem...
Tusen takk mormor :)


Ha en flott 1. Desemberkveld.
På gjensyn!

Helen

2 kommentarer:

  1. Så koselig kalenderlys du har da ;) Du er alltid flink til å gjøre det hyggelig rundt deg!! Flink storesølv, + i boka der. Blir alltids julestemning når du kommer hit, gleder oss til det. God kos fra TE

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant lyset er fint!?!? Mon tro hvem som har gitt meg det??? :) Jeg vet når julestemningen kommer :) Koser meg med å finne små ekstra koseøyeblikk denne førjulstid :))

    SvarSlett