05.01.2012

Bursdagsplanlegging

Nå går det fort til det er ei her som fyller 10 år!
Jeg storkoser med med planleggingen og er nå godt i gang med forberedelsene..
Jeg skulle ønske vi hadde bursdager oftere, 4 bursdager og ordne til i løpet av året er liksom ikke nok :)
Selskapet skal være på lørdag, men jeg kunne gjerne dekket bord og pyntet allerede i kveld -men noe sier meg at det er vel tidlig og det bør vel strengt tatt vaskes litt her...
Så jeg får drøyen litt :)
Pom pomer i silkepapir (hermet etter venninna mi
Martha Stewart) er klare :)


Bordkortene er klare..

Råttent lys om dagen = råtne bilder..


Pynten skal være litt vinter/bambi/natur/fluesoppaktig..
Håper det blir så fint som jeg innbiller meg at det vil bli.. :)

Regner med at jubilanten blir fornøyd uansett hvordan jeg pynter -hun får nemlig noe hun har ønsket seg en stund!
Tipper det blir jubel i stua :)

Vi gleder oss masse til å få familie og venner på besøk -det er alltid moro :)

Og når denne feiringen er over er det barneselskapet som står for tur.
Håper for en gangs skyld at snøen blir liggende...

På gjensyn!

Helen


2 kommentarer: