06.02.2012

Ole Brumm og vennene hans ønsker velkommen♥ Del II

Siden jeg i følge Storesølv steller i stand bursdager som om det skulle være et middels stort bryllup så blir det litt av hvert å ta bilder av...
Så de dere ikke fikk gleden av å se i gårsdagens innlegg kommer nå! :)
(Så hvis du fikk en overdose i går så kan du bare tasse stille og rolig ut nå...)
En tørst Heffalump dukket også opp på festen )
-gikk fint det.

Appelsingeleen måtte leke den var honning
-gikk fint det.


 Ole Brumm banner laget av burdagsinvitasjoner.
Ja ikke de jeg skrev og aldri fikk sendt, men noen andre fine.
-gikk fint det
Bursdagsgutten måtte leke Tigergutt
-gikk fint det.


 Dette er ikke en ny pussig frukt jeg har funnet, men appelsiner som måtte flytte ut av skallet sitt for å gjøre plass til gele..
-gikk fint det.
Jeg fikk Memme (mormor) til å bake en *Gulkake*, jeg lagde muffins og to av de måtte spille ører denne kvelden, så kaken kunne kalles en Ole Brumm kake.
-gikk fint det.

 Muffinsene som ikke måtte jobbe som ører fikk litt annen pynt.
Dog ikke helt som tenkt men bra nok!
-gikk fint det.
 Murerskjea fra Bittelillegulls lekekasse fikk vikariat som
kakespade.
-gikk fint det.
 Fikk tatt dette bilde også.
-gikk fint det.
 2 åringen haj fajver 10 åringen etter et vellykket
*blåseuttolysmedstorinnlevelseøyeblikk*
-gikk fint det.
 2 åringen *dagenderpå*... Ikke like fargerik.
-gikk fint det også!

Maten er det faktisk ikke et eneste bilde av, men det ble servert hamburgere med diverse tilbehør.
Kjempegodt ble det sagt at det var -opptil flere ganger, så da var det nok det.
Jubilanten fikk mange flotte gaver som han overhodet ikke viste noen glede eller takknemlighet over.
Bortsett fra 2 Pingufilmer!
De gjorde dagen til en kjempe hurra fest for Bittelillegull.
Hadde jeg bare visst det der jeg satt og klippet, limte og planla hele
kalaset..
At det var en masete pingvin som skulle få frem gledeutbruddene....
Pytt, pytt -vi andre gledet oss da over Ole Brumm pynten, små glasscolaer og tyggiskuler, så det gikk
kjempefint!

På gjensyn!












2 kommentarer:

  1. Det var mye fint der:o) Blir litt sliten av å tenke på hva du steller istand :o)
    Men det er noe som sier: "det enkle er ofte det beste" ;-)
    Ingunn

    SvarSlett