27.02.2012

Penger til overs...?

Har du 40,- kroner du sliter med å bli kvitt?
Ønsker du deg en ny fin og sommerlig lykt?
Ja da synes jeg du bør ta turen innom Nille :)
For 40,- små kroner får du denne fin fine lykta!
Et skikkelig varp spør du meg :)

Det er bare to dager før vårmåneden mars dukker opp og
alt av mørke ting må vekk.
Og det lyse lyse lyse må frem ♥

Fine billige lykta si det :)


Synes du bør spandere på deg en sånn du også :)

Storesølv overrasket halvstort da han kom hjem med en stor
bukett tulipaner til sin elskede (altså meg) på en helt ganske så vanlig torsdag♥
Og nå er de på sitt vakreste -noen av de ser nesten ut som Peoner!
(Åååå som jeg lengter etter Peoner!!!!!)
LOVELY!!



Og du, er du som meg en polkadottlover så skal du få enda en grunn til  å stikke innom Nille;
For kr.16,90 er prikkene er dine..



Nå har jeg reklamert for både Nille og Storesølv, men nå får det klare seg.
Ellers kan de jo begynne å tro de er noe.. :)

Fin mandag til deg!

På gjensyn!




4 kommentarer:

  1. Jeg og muttern var på Nille i dag, så ikke denne da..
    Bra kjøp!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så dumt da! Håper dere hadde en fin dag! :) klem

      Slett
  2. Hei.Gratulerer så masse med ny fin hvit lykt.Alltid stas med noe nytt i heimen :-)klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :) ALLTID stas! :) Klem tilbake

      Slett