21.06.2012

(B)u-hu...

I dag er det siste skoledag før sommeren og her er det ei som gleder seg til 8 hele lange fine uker med ferie :)
Men det blir littegranne trist i dag også, for en assistent som har fulgt klassen hennes i 4 år skal fra høsten ha 1. klassinger..
Så da blir det en liten avskjed der, med en flott dame som har gitt barna trøst, omsorg, et fang, en klem, litt kjeft og masse lærdom gjennom 4 år♥
Lillegull og jeg var enige om at hun måtte få noe av oss -for å si TUSEN TAKK for alt hun har gjort og vært for Lillegull.
Og siden vi vet at hun digger mine hjemmelagde knekkebrød, så hvorfor ikke gi henne det!?!?!?
Så jeg laget knekkebrød, men jeg måtte ha noe klokt å ha de i..
Og siden hun som skal få de er klok og ugler er kloke så da sa det seg selv:
UGLEPOSER!
Så jeg har laget ugleposer type barnehagemodell...
Ikke for å fornærme barnehagebarn men jeg er omtrent like
ustødig som dem med saksa... :)
Men de ble *sjarmerende* nok til at jeg tør vise de frem..
 Gråpapirposer kan brukes til så mangt :)
 Klippe klippe lime lime.. :)
 Hjemmelagde knekkebrød ♥
 :)
 :)



3 ugler med mager fulle av knekkebrød blir forhåpentligvis godt mottatt av fine J.
Uansett har jeg hatt det gøy med å lage disse søte raringene :)

U-huuuuuuuu!
På gjensyn!


5 kommentarer:

  1. Og kreativiteten tar heldigvis ingen ende. Stum av beundring. Klem og god sommer søte Gry.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :) Og riktig så skjønn sommer til dere også ♥ Klemklem

      Slett
  2. Morsomt og kreativt:) Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Gaven ble særdeles godt mottatt -det var hyggelig :)

      Slett