02.12.2012

1. søndag i advent

Det begynner så *smått* og jule seg til her i heimen..
Men det tar tid og alt man må gjøre før man kan pynte kan beskrives med ett ord: KJEDELIG punktum
Rydde og tørke støv er fremdeles ingen favoritt.
Jeg julepynter aldri utenpå allerede hverdagspyntede plasser -så det er litt jobb og pakke ned og fjerne alt dillet som normalt står fremme...
Men nå er det meste fjernet og stua har sett ut som et katastrofeområde kategori 8 i hele dag!
Ingen i verden hadde gjettet at jeg bedrev rydding sånn som det så ut her en stund..
Selv om jeg klager min nød her og der så koser jeg meg masse med å se at det begynner å ta form her.
Det til og med lukter jul her, det vil ikke si grønnsåpe og den slags, nei nei nei -vi kjører testribbe i dag og den er snart klar :)
Spanderer noen få bilder av litt av pynten i dag, resten vil nok komme i små drypp fremover :)
 Bildelistene er nå passe julete -synes du det ser ut som en salgsutstilling så har jeg tenkt tanken selv også... Som nevnt tidligere så får jeg ikke denne julepyntingen så veldig bra til.
Men jeg gjør så godt jeg kan ♥
En aldri så liten dekorasjon har jeg også tryllet frem i dag ;)
En sliten kakeboks, mose -selvplukket åff kårs, kanelstenger, stjerneanis i en sandkakeform og et kubbelys.
Kjapt -utrygt og veldig billig :)

 Lukter godt!
Lukter enda bedre!
 
Siden *alle* blogger, instagrammer osv om sine adventstaker/fat i dag så gjør ikke jeg det av samme grunn :)
Sær?
Jepp!
 
Ha en fin adventskveld alle sammnen♥
På gjensyn!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar