23.01.2013

Sjørøverbrus

Jeg var jo så innmari heldig at jeg arvet syken barna hadde i forrige uke! Og attpåtil så fikk jeg voksenversjonen også!!
Lucky me :(
Føler at jeg har brukt evigheter på å komme meg igjen etter at alle lagre ble tømt bokstavlig talt... :(
Men nå begynner energien så smått å dukke opp i små doser, og da prøver jeg å få gjort noe lurt :)
Det går fortsatt i bursdagsfiksing -og nei, jeg blir ikke lei :)
Nå tror jeg at Bittelillegull og jeg gleder oss like mye til den
O Store 3 års dagen ♥
Nå har jeg dekorert brusflaskene så de skal passe inn :)
 

 
Som du ser trenger man ikke være sååå nøye.. :)
En sløv saks, gråpapir og et stempel er det som skal til for å
lage ekte sjørøverbrus :)
 
Kokosnøtter hører også til... Eller tottosnøtter som enkelte her kaller det :)
 
 
Gull i store mengder har jeg også kjøpt røvet,
 så nå begynner det å flaske seg med stæsj kan man si...
 
Ha en fin kveld godtfolk :)
 
På gjensyn!
 
 

4 kommentarer:

  1. Nå gleder vi oss masse til sjørøverbursdag :) Skal bli så moro!!! Klem TE

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra det er fler som gleder seg :) Dette blir gøy assa! Klem tilbake

      Slett
  2. Gleder meg je au :) Ship o hoi :) MK

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra!! Da begynner vi å bli en gjeng som gleder seg og det er moro :)

      Slett