19.02.2013

Tidsfordriv og tålmodighet..

Etter 6 dager med syke barn så har jeg endelig litt tid for meg selv ♥
Den ene dagen var begge syke, så bare den ene, så begge igjen osv osv...
Det krever sin mamma for å få sånne dager til å gå greit...
Tiden blir lang så noe må man jo finne på.
Lillegull er glad i å male og siden jeg hadde noen pakker med trebestikk (type engangs) jeg ville ha malt så tok hun jobben på strak arm.
Hun fikk fri kunstnerisk utfoldelse :)
Og hun begynte å male, og male og male og male...!
 
 
 
Hun kjenner tydeligvis sin mor, så det ble både pasteller
og prikker :)
De tre pakkene jeg hadde holdt ikke lenge, så jeg måtte ut og kjøpe mer bestikk :)
Heldigvis koster en pakke med 25 deler bare 13,- kroner så det var billig moro :)
 

 Herlig! Her har vi så det holder til sommerens pikniker :)

Da hun var ferdig så hadde hun en opptelling, 189 bestikkdeler hadde hun malt! Og da våknet kremmeren i henne, så etter litt hektisk telefonsalg til nær familie hadde hun fått solgt 69 stk!
Syk, men fortsatt smart! :)
 Hun lagde små pakker og knyttet silkebånd rundt ♥
Mors pyntehjerte gledet seg over den ideen :)
Skikkelig gladbestikk har vi her nå, kjenner jeg gleder meg til å bruke det. :)
 
 
Kanskje et tips til andre som kjeder seg??
 
Fin tirsdag til deg.
På gjensyn!
 
 



3 kommentarer:

  1. Oppfinsomt :) Herlig :) Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun har sikkert fler å selge... :) :) Hun holder lave priser ;)

      Slett