15.12.2013

Ups...

For en uke siden visste jeg lite av hva den forestående uken hadde på timeplanen..
Noe visste jeg om, venninnebesøk, julebord med syklubben, 2*juleavslutninger og en Luciafeiring hadde jeg og se frem til.
Men så skjedde det noe som gjorde at uken ble langt mer spennende enn som så..
Når jeg begynte å blogge gjorde jeg en avtale med meg selv:
"Jeg skal ALDRI skrive noe jeg ikke kan stå på forsiden av VG og si"
Og det var det som skjedde -jeg havnet på forsiden av Norges største avis...
Det var selvsagt helt frivillig, men jeg valgte å takke ja til intervju på bakgrunn av Bursdagsinnlegget mitt.
Siden dette er en het potet om dagen så ville jeg fortelle om hvordan jeg/vi løser dette "problemet".
Men før trykksverten var tørr så ringte NRK og ville høre mer fra meg på Ukeslutt..
Ups..
Men hadde jeg sagt A fikk jeg si B og så gikk turen inn til Marienlyst..
For å si det sånn så ble uken som ligger bak meg veldig spesiell, og det uten overdrivelse..
Jeg skal skrive et eget innlegg om alle tanker og følelser rundt både temaet og hva jeg opplevde den uken, men nå ligger jeg sååå langt etter skjema med juleforberedelsene at nå må jeg gi bånn gass skal jeg bli ferdig!
Men etter det innlegget så tipper jeg at jeg går tilbake til søte små innlegg om serviettbretting igjen.. :)
Ha en fin 3. søndag i advent alle sammen!
 
På gjensyn!
 
 
 


1 kommentar:

  1. Ja det ble jo en utrolig spennende uke.
    Gleder meg til å høre mer om det.
    Har værken lese VG eller hørt på ukeslutt.
    Ha ei flott førjulsuke :)

    SvarSlett