08.01.2014

Hipp Hurra!

I dag har jeg 12 års jubileum!!
I dag skal jeg feire at jeg har 12 års erfaring som
**M A M M A**
Det er så kult at jeg får ikke sagt det!
I dag for 12 år siden kom verdens fineste jente til verden, hun gjorde det lett for meg da og har gjort det lett for meg siden.
Snill og god som dagen er lang, forstandig, morsom og tøff til tusen!
Og ikke nok med det, hun er den beste storesøsteren i verden -hilsen Lillebror :)
Jeg er og har alltid vært sprekkestolt av denne jenta :)

Hipp Hurra for verdens fineste Cornelia!

I helgen som var hadde vi voksenselskap og ikke en bursdag uten tema må vite og denne gangen hadde hun valgt; Taekwon-do bursdag..
Eh, øh.. Ikke akkurat bare å stikke på senteret og kjøpe et ferdig kit i den genren..
Så da måtte mor tenke og gruble litt, noe hun hadde godt av og kom frem til noen ideer.
Det ble så bra at bursdagsbarnet ble veldig veldig fornøyd og glad og da ble mor også fornøyd og glad :)
 Drakta hennes er hvit og svart og hun har gult belte 
-så det ble fargene denne dagen
 Til og være amatør så synes jeg kaken ble rett så bra!
I tilfelle du ikke ser hva det skal forestille så kan jeg fortelle
at dette er jakke og belte ;)
 It's all in the details..
 Godteriet måtte selvfølgelig stemme i fargen..
Sært? Jepp!

 Vimpelen er enkelt laget av servietter og hyssing :)
 Maten burde vært Koreansk, men det går faktisk en grense selv for
sånne som meg :)
Det nærmeste jeg kom som jeg følte meg trygg nok på å lage til en skokk med folk var vårruller.
Så det ble våruller, som jeg lagde for aller første gang, men ikke si det til noen fordi jeg latet som om det var heeelt vanlig for meg å lage  salat og ris. Spisepinner var helt klart obligatorisk på et slikt bord syntes jeg.
Gjestene syntes kanskje det de også men det skjulte de temmelig godt for det tok nøyaktig 2 min så begynte etterspørselen etter "vanlig bestikk" å hagle..
Ja ja, det viktigste er jo at folk får i seg maten og det klarte de fint, for det var drit  kjempegodt nemlig!
Så det blir ikke siste gangen jeg lager det!
 Sparringsutstyret ble bordpynt og blomsterpotte for anledningen..

Boller + Ballonger
= Bursdag!
Bursdagsbarnet ønsket seg Taekwon-do bursdag og det vil jeg påstå at hun fikk :)
En ganske så hyggelig feirng hadde vi om jeg skal si det selv og det må jeg jo siden ingen sier det for meg :)

I dag på selve dagen hennes skal vi ha en enkel feiring med mor, far1, far2 , lillebror og selveste bursdagsjenta, pizza og litt kake.
Så igjen; Hipp Hurra for 12 åringen og mamman ;)

På gjensyn!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar