03.10.2013

Endelig!!

I de siste par årene har jeg vært skamløst slapp når det gjelder å sminke meg...
De som har kjent meg i mange år vet at jeg tidligere var skamløst uslapp når det gjaldt den slags...
Ett eller annet har skjedd på veien...
Noe er latskap, (-hvorfor gidde likssom?!?), men en annen grunn er at jeg rett og slett ikke har funnet den "perfekte" mascaraen på mange år!!!
De jeg har forsøkt, og det har vært mange typer i alle prisklasser -ja de har liksom ikke virket...
Samma hvor mye en tar på så skjer det liksom ikkeno'.
Og når man har gjennomsiktige øyevipper så trengs det litt skal det ha noe mening, så jeg har endt opp med å gå rundt som om jeg var anemisk og kronisk deprimert....
Dette bildet illustrerer veldig bra hva jeg mener.. :)
(for øvrig tjuvlånt fra det store internettet...)
 
Siden jeg er en evig optimist går jeg stadig til nye innkjøp av -for meg, ubrukelige mascaraer, helt til i går!
Da kjøpte jeg denne:
 
O STORE LYKKE OG GLEDE!
Den er bare helt suveren, den holder det den lover og vel så det!
Jeg gikk fra anemisk/deprimert til TV-fin (!) som Lillegull sa, på null komma svisj!!!
Så nå kan det hende skal jeg sminke meg hver eneste dag jeg føler for det :)
De dagene det ikke skjer så kan jeg jo overbevise meg selv om at dette sitatet stemmer:
"A Smile Is The Best Makeup Any Girl Could Wear"
 
Så de dagene jeg hverken smiler eller har sminket meg får jeg holde meg inne... :)
 
På gjensyn!
 
Ps. Hvis noen skulle få ett innfall og tro at jeg er sponset for å skrive dette sier jeg bare:
Ha ha ha ha ha -I wish!!!!!! Den er bare rett og slett så bra at det ville vært dårlig gjort å ikke dele det med dere :)
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Finnes den i brun ? mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Til det må jeg svare: Det vil jeg tro... Pussig om de bare har den i sort i så fall.

      Slett
  2. Denne har jeg prøvd også :) Funka bra :) Men har allikevel en annen Loreal favoritt:)

    SvarSlett