16.06.2011

Hei hei hei

Bittelillegull er selvfølgelig verdens vakreste lille guttebass det er klart, men han er i tillegg familiens blideste medlem!
Mamman prøver en sjelden gang å være gretten -hvorvidt jeg klarer det eller ei er det vel delte meninger om vil jeg tro..? :) Men når man er så heldig å kunne se denne blide kroppen -ja da er det umulig å ikke bli varm om hjertet og smile tilbake.
Skjønner dere hva jeg mener?

Så møter du denne blide saken på din vei så vær så snill og si HEI!
For det beste han vet når vi er ute det er å hilse høyt og tydelig på alle han møter :)
Og han gir seg ikke så lett heller så det er bare å hilse -okay?
Det vil gjøre deg godt og få et smil med på veien fra denne gutten :)
Da har vi en avtale?
Hei hei hei
og på gjensyn.

Helen

4 kommentarer:

  1. Hei,Gry! Gleder meg til å følge med på bloggen din fremover =) tror muligens at Vegard så din veldige blide Bittelillegull på moped idag,kan det stemme? Han hadde sett en liten ,blid tass på en tempo corvette (?) ,så da tenkte jeg det kunne være Bittelillegull =D
    Bente =)

    SvarSlett
  2. Verdens deiligste lille godgutt.
    Tante er heldig henne ;)

    SvarSlett
  3. Velkommen til Bloglandia og også som følger hos meg, veldig hyggelig.

    Vår sjuåring er forresten irriterende morgenblid, hi hi, det er IKKE jeg.☺

    SvarSlett
  4. Hihi, ja det kunne godt ha vært han som var på tur men i går kjørte han kun barnevogn :)
    Men se opp for han og Storesølv i trafikken -litt av et syn skal jeg si deg!
    Takker for koselige ord "alle sammen"!!!

    SvarSlett