16.02.2012

Sånn gjorde jeg det..

Barn går i bursdag.
Barn går i bursdag ofte.
Mor må fikse gave.
Mor må fikse gave ofte.
Men nå har det blitt vanlig blant Lillegulls venner og gi penger og det gjør oppgaven litt enklere.
Man slipper å vri hjernen rundt 70 ganger for å finne noe med vett i og mottakeren slipper å få noe som slett ikke sto på ønskelista.
Så pengegaver blir en vinn vinn situasjon for alle mann..
For ALLE ønsker seg penger :)

Jeg klarer selvfølgelig ikke bare putte pengene i en konvolutt og være fornøyd med det.
Neida, noe ekstraordinært må det være skal det bli noe moro :)
Så sånn gjorde jeg det;
 Ett  stk dobbelt kort...
en hyssingsnor med to flagg  laget av
washitape festes på kortet..
brett så en peng eller to så de ser ut som en skjorte...


heng så opp skjortene til *tørk* på snora
med små søte kleslyper



og vips, er gaven klar!

Ble littegrann mer spennende...


Så nå kan Lillegull senere i dag trippe avgårde med penga på tørk i veska,  -til sin søte skolevenninne.
Antrekket henger klart og ferdig sminket ble hun i går...

-etter et *lite* uhell i akebakken på skolen..
Det ser så sårt og vondt ut og det er det visst også...
Et hovent øye og et skikkelig skrubbsår blir prikken over i-en til festantrekket...



(Jeg kan ingen verdens ting om origami, men jeg fant mange tutorials på youtube så det gikk som en vind :))


Ha en flott torsdag!
På gjensyn!




2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke sant!?!?! ;) Lillegull kunne fortelle at det hadde gjort inntrykk :))

      Slett