24.08.2011

Jeg bestemmer -enn så lenge

Jeg liker å kjøpe klær til barna mine. Og med barn som vokser hele tiden så får jeg gjort ting jeg liker.
 Ofte.
Enn så lenge bestemmer jeg hva som skal kjøpes, selv om Lillegull begynner å få sterke meninger om klær..
Bittelillegull har overhodet ingen ting han skulle sagt -mulig det er fordi han ikke kan si så mye enda??
Uansett -han får værsågod ta det han får. :)
Og jeg nyter at jeg en stund til kan styre unna trøyer med Spiderman...
Gutten har i dag fått seg litt nytt, som hans mor med sin usedvanlig gode smak har plukket ut :)




Fint ikke sant? :)

Bittelillegull ble sååå glad!
Bittelillegull kunne ikke brydd seg mindre..
Og jeg -jeg må jo nå finne noe som gutten kan ha under vesten!

Moroa tar aldri slutt :)

På gjensyn!

Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar