11.08.2011

Kjære Julenissen

Du vet at jeg liker deg. Du vet at jeg liker deg veldig godt.
Men nå lurer jeg på: hvor godt liker DU meg egentlig?
Nå har du muligheten til å vise meg din kjærlighet ved helt enkelt å oppfylle disse beskjedne ønskene mine for denne
JULEN.
Jeg velger å være tidlig ute i år så du får rimelig god tid til å både skaffe til veie tingene samt pakke de vakkert inn og få levert dette innen 24.desember.
Jeg må få legge til at jeg har vært særdeles snill i år, faktisk ganske så mye mer enn det som kan forventes av et stakkars menneske.
Men alt dette vet du jo -ikke sant?
Her kommer listen:

Et lyseblått Smeg kjøleskap

4 Tolix stoler

En rosa Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Absolutt ALT fra denne dama og butikken

Og til sist en snerten Fiat, helst helst helst lyseblå.

Dett var dett -ikke alt for mye forlangt det eller?

Du kan bare såvidt ane hvor glad jeg kommer til å bli på julaften!!
For å ikke virke skikkelig grisk så kan du velge å se bort i fra mine barns ønskelister -de har besteforeldre, tanter og onkler som kan ta seg av de listene der..
Og ofte ønsker de seg bare masse skrot som jeg synes du bør få slippe å drasse land og strand rundt med.
Ok?

På forhånd takk tusen millioner takk!

Helen

Alle bilder er rappa fra den store verdensveven -det er det eneste gale jeg har gjort i år..
Kors på halsen.

2 kommentarer:

  1. Håper virkelig at nissen oppfyller noen av ønskene dine,du som er så snill :-)Bare å begynne nedtelling til julaften nå.

    SvarSlett
  2. Ja nå gleder jeg meg skikkelig!!! :)

    SvarSlett