20.09.2011

Bryllupsnerver og Bittelillegull

Hodet er fullt av ideer og *kreativ tenking* om dagen.
Magen er full av sommerfugler og dansende harepuser..
Årsaken?
På lørdag skal jeg være stolt *arbeidende* gjest i et bryllup!
Fra morgen til kveld natt skal jeg ha den store gleden av å ta bilder av et nydelig brudepar..
Å gjett om jeg gleder meg?
Å gjett om jeg føler meg beæret?
Å gjett om jeg håper at jeg klarer oppgaven?
Fikk forespørselen for mange måneder siden og takket JA før jeg i det hele tatt rakk og tenke en eneste tanke... :)
Nå er det bare noen små dager igjen og NÅ tenkes det kan jeg love!
Heldigvis kjenner jeg brudeparet og ikke minst -heldigvis så kjenner de meg :)
Dette må jo bli moro, selv om jeg IKKE er den beste fotografen verden har sett så tror jeg at det jeg ikke kan rent teknisk, tar jeg igjen i å ta noen litt *morsomme* og kanskje litt annerledes bilder??!?
Planene er klare, men gjennomføringen gjenstår..
Har to ønsker for lørdag:
oppholdsvær...
og
at brudeparet ikke er like urolige som Bittelillegull..
-for da blir det mange uskarpe bilder..

De kommer nok til å være vel så blide og det er jo et pluss..


Kanskje jeg bør ta med kjeks for å bestikke dem til å stå rolig?


Ikke at det virker bestandig men...


Nå må jeg begynne å ordne med rekvisittene :)
Skal ikke bare ha rettoppognedbilder her nei..
Fy fela som jeg kommer til å angre på den siste der..
Tenk om de bildene blir de eneste som blir bra da???
Nei du, ikke lov med noen *tenk om* her!
Dette blir bra!
Det vet jeg bare!

På gjensyn!

Helen




3 kommentarer:

  1. Dette vet jeg at blir veldig bra og morro. Du er super Gry..... Men marie kjeks for å bestikke de er en god ide...Klem fra Støttekontakten din.....

    SvarSlett
  2. Ha ha du er meg en fin *støttekontakt* :) Har nesten lært meg klokka nå og rekker nesten alle avtalene mine!!! Så du kan få slippe å passe på det noe mer :)
    Tusen takk for at du tror på meg :)
    Stor klem tilbake

    SvarSlett
  3. Kommer alltid til å være støttekontakten din... Alltid tror på dag min venn........Dette vet jeg du mestrer. Hadde jeg kjent deg bedre når jeg giftet meg skulle du ha tatt min bilder også, men litt seint nå 4 år etter....
    Klem

    SvarSlett