06.10.2011

Tatt på fersken..


Jeg mistenker Bittelillegull for å være noe misfornøyd med servicen jeg yter han.
Nå i det siste har han begynt å åpne kjøleskapet forholdsvis titt og ofte..
Og driver nå utstrakt selvbetjening fra nederste hylle.

Det må da være noe spennende her nå??

Skal vi se...

Eller nei..

Jo, forresten..

Å! En sånn har jeg lyst på!
Hvis jeg strekker meg litt til så rekker jeg den..


Der!
Den her har jeg lyst på!

Hva har skjedd her?

Et eple han tydeligvis har spist på falt tydeligvis ikke helt i smak..!
Og hva er vel mer naturlig enn å legge det pent tilbake på plass selv etter et par musebiter??
(det er vel bare lov med vond konfekt -er det ikke?)
Kan jo hende noen andre vil ha det liksom.. :)

Lurer på om han kommer til å sette tenna i den løken som ligger i samme skuffen jeg..

På gjensyn!

Helen

Ps. Igjen: 1000 takk for hyggelige kommentarer!! Jeg blir så glad når noen legger igjen en hilsen :)
e

6 kommentarer:

  1. Hmmm han er nok misfornøyd med serveringa ja:) MAA

    SvarSlett
  2. Tydeligvis :) Bra han er stor nok til å fikse sin egen mat :)

    SvarSlett
  3. 5 om dagen, flink gutt det!! TE

    SvarSlett
  4. Ja han har gått en god skole... Haha :)

    SvarSlett
  5. Et par sjokolader i rett hylle så er nok populariteten tilbake, skal du se......og for å være ærlig så er jeg en veldig upopulær mor.
    Det derre eplet synes jeg å dra kjensel på, gett!!
    Kirsten

    SvarSlett
  6. Må jo smake om han liker den først da:o)

    SvarSlett