18.11.2011

Det rimer på...

Nå er det så vakkert ute!
Moder Jord har pyntet seg med rim og er så staselig atte!
Dette kunne vært vinter nok for meg, passe hvitt og passe kaldt..
Men vi får vel snøsjokk, kuldesjokk og strømprissjokk denne vinteren også -for å bruke tabloide ord...
Så jeg får glede meg over nuet og ikke bekymre meg over alle sjokkene jeg skal få fremover.. :)
Har vært på et par skogsturer i de siste dagene og bare snust inn god luft og sett på alle naturens små kunstverk, det gjør jammen godt!
I dag tok jeg med kameraet for å prøve å forevige noen av kunstverkene.
Jeg må ydmykt si at de tar seg penere ut i virkeligheten...











Dette Rimshowet der ute har ikke mange forestillinger igjen, så vil du oppleve det så må du komme deg ut nå :)
For her skal det bli mildt og regnvær ganske snart..
------

I dag fyller min vakre, snille og gode søster år!!
Mange varme og gode ønsker til deg kjære Søs på dagen din :)
1000 glad i deg!!!
------

En riktig så god helg ønsker jeg alle som titter innom :)
På gjensyn!

Helen
Ps. Er du veldig glad i naturbilder så bør du titte innom denne bloggen: Monicas Fotoverden
Min flinke flinke venninne står bak denne og er verdt et besøk!!!




2 kommentarer:

  1. Så vakkert!! Fine bilder du tar, kjempeflink. Tusen takk, superduperglad i deg også.

    SvarSlett