01.11.2011

Fineste Bittelillegull

Bittelillegull er 21 måneder i dag!
Nå går det superfort til han fyller 2 år :)

Men før hans feiring skal vi gjennom min bursdag, en jul og Lillegull sin bursdag -så han får bare vente :)
Masse deilig pynteplanlegging i tiden som kommer -love it!


Sånn ser en 21 måneders Bittelillegull ut:
Ekstra god med brunost på kinnet :)

Hurra for fine finere fineste lille venn :)


I kveld skal jeg på Damenes aften på Bohus -det gleder jeg meg veldig til :)
Har hørt mye bra om disse arrangementene så forventningene er høye..
Bohus har masse fint og det vanker visst noen rabatter om man vil kjøpe noe.
Og det vil man.
Helt sikkert.
Selv om jeg ikke trenger noe som helst!
Det er fullt her skjønner du.
Jeg kan kanskje se etter en julegave eller fire??
Ja det tror jeg at jeg skal gjøre!

Ha en super mandag!

På gjensyn!

Helen




3 kommentarer:

  1. Søteste bittelillegull i verden!!!!

    SvarSlett
  2. Og du fikk handlet julegaver?
    Ingunn

    SvarSlett
  3. Jada, jeg fikk handlet julegaver og det som mere var :)

    SvarSlett