29.11.2011

Jakten på julestemningen del 2




Mens jeg leter etter julestemning i regnværet her på Lillehammer,
så går tankene temmelig ofte til de hjemme...
Unødvendig å si at jeg savner dem kanskje?!??
En del av juleforberedelsene er pepperkakebaking :)
Minst 5 ganger, for Lillegull og jeg synes det er så moro, men i år rekker vi nok ikke mer enn et par runder.
Hus og figurer med skamløse mengder pynt godteri skal produseres så fort mamma er hjemme igjen :)

Disse bildene er fra en av produksjonsdagene før jul i fjor:

Dypt konsentrerte barn :)

Så søt da! :)

Se så liten og fin da :)

:)

Kjøpte denne boken her om dagen, alt du trenger
og vite om pepperkaker står her..:)

Se så flott! Jeg kommer ALDRI i livet til å få til noe lignende,
men det er lov å drømme....

Stilig hus!

Åååå som jeg gleder meg til å komme hjem og lage peppiser (som vi kaller det)  med mine fininger!!
Men jeg har to uker til med å trene og å lære meg å leve med sykdommen jeg har fått utdelt...
2 uker som kommer til å gå fort fordi det er det uker gjør.
Og da har jeg 10 dager på meg til å lage jul!
Så i år blir det speedjuling, men det blir bra -nok!

På gjensyn!

Helen





1 kommentar: