09.11.2011

Sære blomster og deres grusomme eier

Julens første blomster har flyttet inn og jeg er redd vet de går en ublid fremtid i møte...
Normalt må jeg kjøpe juleblomster i flere omganger da de får usedvanlig slett stell og det liker de ikke..
Der andre kaster julestjernene i februar fordi de er lei av blomsten -har jeg tatt livet av 5 stykker før 24. desember..
Har ikke tall på hvor mange blomster jeg har på samvittigheten.
La oss nøye oss med å si at det er mange.

Asaleaer er så vakre!
Det må jeg ha -men de er vanskelige å ha med å gjøre de!
Fy så sære men akk så skjønne..
Ja jeg vet de skal ha masse vann -men det hjelper ikke.
Disse kommer nok ikke til å oppleve desember
dessverre..


Vakker og sær :)

Du trenger ikke komme med gode
*stellavblomsterråd*
Jeg kommer ikke til å følge de alikevel..

Er ikke uten grunn at jeg kjøper mest avskårne blomster..
De skal jo død etter 5 dager, men  det skal vel egentlig ikke potteblomster gjøre??
Men det gjør de.

Jeg smygpynter meg gjennom november og desember,
men alt fyker ut 1.januar.
Bruker heldigvis ikke like lang tid på å fjerne pynten... :)

Bursdagsforberedelsene går friskt fremover, jeg bare elsker å planlegge og fikse!
Så nå er det bare å håpe at alt blir som jeg har tenkt.. :)

Ha en fin onsdag.

På gjensyn!

Helen


1 kommentar:

  1. Helt sikker på at feiringen blir bra som alltid :-) Vi gleder oss hi hi! K.

    SvarSlett