14.02.2012

Be My Valentine ♥

Så er det den dagen kommet som man enten hater eller elsker...
*Alle hjerters dag* 
 Jeg syntes det er hyggelig jeg at kjærligheten har sin helt egen dag :)
Hvorfor skulle den ikke ha det?
Og for de som har litt vanskelig å uttrykke sin kjærlighet blir det jo gjort særdeles enkelt for de en sånn dag.
Og alle har noen de er glad i så hvorfor ikke benytte anledningen til å fortelle de/dem det?
Ja men det er bare for at handelstanden skal tjene penger, er det mange som sier..
Mulig det, men jeg har fikset til en Alle hjerters dags feiring for lille familien uten å ha vært i butikken -hakke brukt ei krone.
Kun det jeg hadde hjemme..
(helt fantastisk til å være meg...!)
Så med pc, printer, saks, gråpapirposer, mel, gjær, sukker osv. så
ble det så flott atte :)


Ser du fine blide monstere eller søte hjerter??
Lillegull og  jeg blir ikke helt enige..
Si hjerter da er du grei -for det er det det er tenk! :)


Mulig ikke alle har gråpapirposer liggende, men det
hadde jeg så da kunne jeg lage disse..

Inni posene er det hemmeligheter.. :)

♥Det meste er klart for kveldens hjertefeiring♥
God middag og en hyggelig familiekveld med hjertekanelboller attåt venter...
Ha en fin kveld, med eller uten ♥♥♥

På gjensyn!

Helen



2 kommentarer:

  1. Gla i dere alle <3 Hilsen Mette
    Du er så flink med detaljer og bakst. Ja jeg ser hjerte kanelbollene dine :)

    SvarSlett