25.02.2012

Flinke mormor

Mine barn har ikke en mor som strikker.
Mine barn har en mormor som strikker.
Det er mine barns mor veldig glad for.
Til Bittelillegulls fødselsdag fikk han blant annet klassikeren
Mariusgenseren med lue til, av mormor♥
For en lykke og glede!
Helt siden 1953 har denne genseren vært kul!
Ikke mange plagg som har vært det..



Tusen takk fine mormor som sørget for at Bittelillegull fikk
denne♥
Og jeg er bittebittebittelittegrann misunnlig.... :)

Ha en fin lørdag ☺

På gjensyn!



2 kommentarer:

  1. Godt å se at den er "årntli". Ikke sånn nymotens med rundstrikk i mønsteret. Mariusgenser er råkult. Jeg har rappa pappas 70-talls original. Lykke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldiggris :) Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne rappe fra... :) Strikke selv er et ikketema..

      Slett