13.03.2012

Påskestemning ute og inne..

For en herlig tid vi er inne i!
Sola skinner, snøen smelter og både fugler og folk kvitrer om dagen :)
Lillegull har tatt frem sykkelen og bare venter på at *noen* kommer og feier der hun ferdes :)
Storesølv har kjøpt seg ny motorsykkel og bare venter på at den kan tas i bruk. Og satser på en usedvanlig lang sesong i år..
Så han ser vi snart ikke før i oktober en gang...
I mellomtiden overøses den med masse kjærlighet og omsorg.. :)
Bittelillegull har testet og godkjent sine nye blinkesko
-og jeg, jeg har blomster å ta meg av....
Det er GULT over alt her nå -deilige påskeliljer står som små soler som sprer glede :)










Selvom påsken er noen uker unna så begynner den gode stemningen å snike seg på, både ute og inne..♥

Nå håper jeg at jeg ser vakreste Hestehoven snart -selveste lykkeblomsten for oss vårelskere :)
Hestehov i eggeglass -finnes det noe yndigere??

Ha en gul fin dag.

På gjensyn!




2 kommentarer:

  1. Her henger fortsatt julegardinene, -kanskje på tide å tenke litt mer vår. Ha en nydelig dag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi -lat som du ikke ser de :) Våren kommer allikevel! Ha en flott kveld :)

      Slett