01.05.2012

Rock & Roll

Middagen vi skal ha i dag er det littegrann rock'n roll over..
Og siden jeg har en velutviklet allergi mot å overlate noe til tilfeldighetene måtte jeg lage serveringsboller som passer til maten...
Ja jeg vet -det er letter å forsyne seg rett fra komfyren..
Men det er ikke like STAS!! :)
Hvordan det hele ble får du kanskje se i morgen..
(Ligger litt etter når det gjelder alt jeg har planer om å blogge... Jeg bruker så mye tid på å gjøre ingenting så tiden blir knapp til tider...:) )
Så i dag blir det bare en liten titt på bollene som jeg laget av gamle LP plater :)


 Rock & Roll forever!!!

Kule, ikke sant?
Tar i mot bestilling om du ønsker deg en slik en... Skal vi si 100,- pr stk...? Jepp det sier vi :)

Ha en fortsatt fin 1.mai :)

På gjensyn!



4 kommentarer:

  1. Så kule! Hvor tar du alle ideene fra*? :) Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja si det du. ;) Det er mange fler der de kommer fra.. :)

      Slett
  2. Ha ha..... Stilig :-)))) TE

    SvarSlett