15.11.2012

Førjulspyssel

 Dagen i dag ble ikke i nærheten av det som var planlagt kan man si..
 
En stk.venninnelunsjavtale ble avlyst pga sykdom.
Et stk venninnebesøk i kveld ble avlyst pga sykdom.
Og det er ikke jeg som har avlyst for å si det sånn.. :)
 
Men jeg henger ikke med hodet for det, her blir det førjulspyssel for mor. Av enkleste sort vel og merke..
Kom over noen særdeles billige bokstaver som jeg ser en mulighet for å jule opp bittelitt :)
 
Inni hodet mitt ser det alldeles praktfullt ut allerede..
Blir det ikke fullt så flott skylder jeg bare på at det ungene som har gjort det.. ;)
Rett så fiffig løsning :)
 
Så har jeg kjøpt meg enda et juleblad som jeg skal meske meg med mens jeg sender varme tanker til mine 2 venninner som er syke ♥
God bedring til dere!
 
Ha en glad torsdag.
På gjensyn!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar