01.11.2012

Lur eller lurt???

I går var det jo den store godteri og fanteridagen, en dag jeg har null problemer med å like.
Men siden Lillegull alltid er hos pappan sin når det er Halloween så blir feiringen og pyntingen veeeldig begrenset her i huset..
Det synes jeg er littegrann kjedelig for jeg elsker å feire nærmest alt som feires kan :)
Så jeg venter bare på at Bittelillegull blir stor nok til å skjønne konseptet!! Da skal kassene(!) med Halloweengreier ned fra loftet og det skal skumles til både her og der :)
I går hadde vi ikke lyst på å åpne døren for alle utkledde godterisugne barn, av den enkle grunn at det ville skje midt i leggetiden til en 2 åring.
Det hadde blitt mer enn ugreit...
Så jeg kjørte *vierikkehjemmevarianten*...
 Så jeg hengte denne *vennlige* beskjeden på døren...
-og satte et fat med kjærligheter på dørmatten...

 
Men som mange ganger før så føler man seg SÅÅÅÅ lur
-helt til man snakker med sin egen mor...
Da forsvinner den følelsen fortere enn kjærligheter på et fat på Halloween -for hvem hadde ikke hørt på radioen tidligere på dagen om nettopp noen andre som hadde gjort det samme???
Og det hadde vært sååååå mislykket for de hadde nemlig opplevd at noen få hadde tatt ALT SAMMEN!! Så veldig lur måtte jeg nok ikke tro at jeg var...........
Takkskarruhamuttern!!!!!
 
Men uansett, vi fikk ro!
Ikke en eneste skumling ringte på døra og skremte en liten tass fra nattesøvn på livstid.. :)
Og når klokken var ni så lå det 3 små kjærligheter igjen på fatet..
Så om jeg var lur eller om jeg ble lurt får du spørre muttern om...
 
Knask eller Knep?
Ja takk, begge deler!
 
På gjensyn!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hehe jeg morer meg somvanlig av dine lure og fantasifulle gjøremål. hooohoooo. Du skal se småheksene i Kongsvinger er snillere enn landsgjennomsnittet. Klim fra Lia

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det tror jeg jammen de må være! Jeg ble litt overrasket over at det i det hele tatt var noe igjen :) :)

      Slett