04.12.2012

Ho ho ho

Dette året føler jeg virkelig at jeg har full kontroll og oversikt over  skjøteledningenes høytidsmåned!!
De aller aller fleste julegavene er i boks, julekort bestilt og pyntingen er snart i mål.
Jeg synes jeg har så god tid at jeg kan bruke tiden på masse tøys og tull -ja ting jeg liker rett og slett.
Vet jeg kommer til å angre når jeg oppdager at oversikten og kontrollen ikke var så god allikevel...
Så nå har jeg startet med å pakke inn gaver -på min måte...
 Oi, for en fantasi hva bøker angår tenker du nok nå, men
dette er ønsket av mottakerene og siden ønsker er noe man bør høre på så ble det sånn:)
Jeg er ikke redd for at noen av mottakerene leser bloggen min så dette er fortsatt hemlig...
 Bøker er kjedelig på den måten at det oser lang vei hva det er...
Men det det går ann å gjøre det litt *morsomt* for det..
 Rødt gavepapir + en stripe sort papir
 + en liten gul papirlapp
 Og boka har fått en fin nissefrakk :)
 Synes de ble litt kule jeg da :)
 Skakt og ujevnt, men pyttsann..
 En liten pause må til -julebrus og peppiser
gjør susen :)
Klarte ikke å dy meg så den lille flasken og sugerøret fikk også pyntet seg anledning
dagen ;)
 
 

Jeg har jo så goooood tid -så nå skal jeg pakke inn resten av bøkene før jeg skal bruke tiden min på noe annet tøys og tull :)
 
Fin tirsdag til deg :)
 
På gjensyn!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar