13.09.2013

All you need is...

LOVE

-og noen epler...

-for da kan du bake en deilig
EPLEKAKE!
Det gjorde jeg i går og den ble riktig så godt mottatt.. :)
"trikset" mitt når jeg lager eplekake er at jeg skreller og deler opp eplene, så legger jeg skivene i en skål og drysser sukker og kanel (masse masse kanel..) så får dette stå og marinere seg mens jeg lager kakerøren.. 
Dette gjør kaken ekstra saftig.
****
Helgen er her -igjen(!) og i morgen skal jeg dra for å hente et gammelt skal jeg har kjøpt via FB..
Håper det er så fint som det ser ut på bilde, for da skal det få lov til å  bli enda finere da det flytter inn her.. :)
Nå må jeg gi litt ekstra LOVE til Lillegull, hun måtte hentes på skolen i dag da hun hadde slått seg "halvt i hjel" i ett friminutt..
Vi får håpe hun kommer seg fort -hun er ikke laget for å sitte rolig så leeeenge av gangen.. :)

God helg alle sammen :)

På gjensyn!



2 kommentarer:

  1. Du lager god eplekake:) det vet jeg nam nam :)Mette

    SvarSlett
  2. Kjenner nesten duften opp i Lia. Knuseklem til Cornelia fra Rikke og meg.

    SvarSlett