24.09.2013

late menn lærer endringsivrige kvinner å handle...

For nøyaktig 29 -jeg siger og skriver tjueni uker siden kjøpte jeg nye (utrolig fine og søte) knotter til en kjøpmannsdisk vi har i stua.
Det var jo selvfølgelig ikke "bare å" og bytte ut disse.. Skruene var alt for lange og måtte kappes.
En grei jobb for Storesølv skulle man tro...
Not so much viste det seg.
Knottene forsvant ut i garasjen og siden har ingen sett de.
Selv etter noen ynkelige forsøk på å "mase" skjedde det noe.
Selv om han er i streik betyr jo ikke at jeg streiker, så da tenkte jeg at får jeg ikke nye knotter på plass så kan man vel kjøpe et nytt skap som muligens ikke trenger noen endringer man trenger Storesølvhjelp til!?!?!??!
Fiffig, ikke sant?
Så tenkt så gjort :)
"Mitt skap" dukket plutselig opp en dag på en kjøp/salgsside på FB, mitt bud ble akseptert og alle jeg ble glad :)
Så var det å kjøre langt inn i pultosten for å hente det, og det var heldigvis så fint som jeg håpet at det var!!
Et skikkelig gammelt(!) skap som en dame på 92 år hadde eid, fikk lov til å flytte inn her.
Den passer perfekt inn -siden jeg forbereder meg på alderdommen med å fylle kåken med "ting bare en gammel bestemor kan elske", så satt skapet som smack!
Love it!
Ta daaaa!
Fine utskjæringer...
Her er det "mye som skjer" -men det er sånn jeg vil ha det, akkurat nå.. :)
Make your own banner er morsomme greier og obligatorisk i et hvert hjem... :)
Honeycombs er like obligatorisk... :)
 
Noen av Bambiene mine :)
 
 
 
Nytt, gammelt, lekent, kitsch, farger, barnslig, pasteller, gammeldags -ja et salig sammensurium av alt jeg liker er samlet på disse bildene :)
Nå sitter du nok å tenker: "hun skal vel male det skapet"?!?!?
Njææææ, var ganske så bestemt på det med en gang, men nå er jeg ikke så sikker lenger..
Blir det malt, så tror jeg det vil bli i en isturkis farge :)
Heldigvis kan jeg male uten hjelp jeg aldri får, så det skal gå fint i så fall.
 
På gjensyn!
Ps. tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på cupcakesene -både her og både der.. :)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar