23.10.2013

Blod og spøkelser..

Det skumles videre med forberedelsene til Halloweenfesten, i dag har jeg fikset duken og et par lykter til.
En hvit papirduk (billigste sort) med baksiden opp siden
den andre siden var for glatt
-fikk en runde med "blod" (fra lekebutikken)
Æsj!
Skikkelig ekkel og akkurat passe :)
Nå henger den til tørk i vinduet på soveværelse, ser sikkert bra
ut fra utsiden... :)
To hvite papirposer har fått øyne
utenpå
og te-lys (sånne på batteri!) inni seg.
 



Og så var to spøkelser klare.
Ble så søte atte :)

Dette var gjort på 1-2-3 og kostet veldig lite -bedre enn det kan jeg ikke forlange :)
Nå vet jeg ikke om jeg kommer til å lage så mye mer ut av denne Halloweengreia, bortsett fra å lage noe gørrete til mat og skjære ut gresskar..
Så du får følge med litt til, om du deler min interesse for denne tøysete feiringen :)

På gjensyn!



 

2 kommentarer: