13.11.2013

Dagenderpålunsj..

Det ble liksom ikke noe schwung over matserveringen her i går, både mor og far skulle på hvert sitt møte på kvelden så middagen ble så som så.
Nei, men da har vi en hyggelig kveldsmat da kanskje...
Nope -Storesølv hadde fått servert julemat der han hadde vært og jeg hadde spist rikelig med godsaker der jeg hadde vært, så det utgikk det også.
Å, ja men hva med barna da -tenker du nå.. Slapp av, de fikk næring.
Så da ble det en hyggelig dagenderpålunsj isteden.
Storesølv kom hjem i pausen -hjem til dekket bord...
Da det skulle være litt bursdag over det, så forsøkte jeg å dekke litt hyggelig.
 Tok i bruk blått i dag -ganske fint det også :)
 Storesølv elsker -ja bortsett fra meg da, OLIVEN..
Jeg liker IKKE oliven, men jeg kledde de ut litt så
de ble litt penere for meg å se på..
 En god ost, roastbeef, oliven, godt brød og
hyggelig selskap -er finfine saker :)
 Hyacintene har kommet! I love hyacinter!!
Er storforbruker av disse skjønnasene på denne tiden :)
Table for two :)
 
Ellers driver jeg en kamp mot meg selv om dagen, store deler av meg har såååå lyst til å starte så smått og julepynte her..
Men så dukker fornuften opp og forteller at det er aaaaaaltfor tidlig!
Jeg har en aldri så liten anelse om hvem som vinner...
 
På gjensyn!
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Så utrolig kreativt og morsomt med de pingvinene :-) Tar av meg hatten for deg ( om jeg hadde hatt en )
    Koselig lunsj bord.

    Ingunn

    SvarSlett
  2. Beklager at jeg ikke rakk å gratulerer deg med dagen i går.
    Så GRATULERER SÅ MYE MED GÅRSDAGEN:
    Så stilig det farsdagsbordet var pyntet. Har ikke sett servietter
    brettet som slips før. Lurt.
    Og det lunsjbordet var jo kjempefint. Morsomme pingviner.
    Det må en huske til en gang en har brukt for det.
    Ønsker deg en herlig ettermiddag :)

    SvarSlett