25.06.2011

Lørdag, frokost og kjærlighet...

Jeg liker lørdager. Jeg har alltid likt lørdager. Lørdager skal starte som en myk og vennlig klem fra en god venn...
Min lørdag startet sånn i dag..
LYKKE!
Men så etterhvert skjer det ting... Storesølv våkner! Da er moroa over. Storesølv har nemlig sin storhetstid om morgenen. Da liker jeg best å bare passe mine egne saker. Storesølv slår om seg med artigheter, byr opp til en dans og er riktig så kvikk..
Jeg danse og le, men alt jeg vil er å, å... være muggen..
Omtrent som denne osten...

:)
Heldigvis så smitter Storesølv MEG og ikke omvendt så vi kan innta en hyggelig frokost i samstemt harmoni... (hørtes fint ut!)


Jeg synes maten ofte er pakket inn i stygg emballasje -det vil vi ikke sitte å se på..


Så vi dekker på med nytt og gammelt i skjønn forening..



Nydelige kornblomster i en gammel mugge får også plass på vårt lille bord :)

Ferskt brød og godt pålegg, reiseradioen på...


Storesølv er vennligheten selv...
Og jeg sender han med glede saltet...

Lykketåken sprekker ikke selv om glass hvelves, Bittelillegull har gjort på seg og fotografen får beskjed om å
BLI FERDIG!!

Neida, her er det lutter glede og vakre ord går som en tennisball over bordet...
Heldige meg.

Og Storesølv har vært ute og kjøpt lørdagsavisene til sin store kjærlighet (altså meg)..
Er det rart jeg liker lørdager?
Storesølv er søt, jeg beholder han en god stund til.

På gjensyn!

Helen


2 kommentarer:

  1. Du verden! Ja, du bør nok lage en bok ut av alt dette!Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lillian! Jeg får se hva jeg får til.. =)

    SvarSlett