03.07.2011

En kake kan smake

Jeg liker ikke så godt å bake. Andre liker at jeg baker. Andre liker veldig godt at jeg baker.
Jeg får ofte ønsker om kake og jeg er nok til for å oppfylle ønsker..
3 bananer måtte bøte med livet denne gang..
3 bananer som i løpet av kort tid ble forvandlet til den reneste konfekten som det nå er bare noen få smuler igjen av...

 Her ligger de og aner fred og ingen fare...
Disse sakene er mer forberedt..

Kan denne greia bli til noe da?

Inn i ovnen... Rælle ned på butikken -for jeg har ikke fløte til glasuren....!


Så til det *alle* har ventet på...
Green Gate kopper og gamle asjetter fra Rørstrand..

En nusselig rosekvist må få være med på bilde :)
 Bananene har gjort jobben sin og lot seg omgjøre til en saftig og god kake.
Jeg har få *egne* oppskrifter så jeg må som regel gå til de kake- vise for råd.. Denne gangen hentet jeg oppskrift HER
Et flott nettsted som har oppskrifter på kaker som ikke er funnet opp enda!! :)

Lyst på kake?
Send inn et ønske...

På gjensyn!

Helen

11 følgere allerede og snart 1000 sidevisninger!!!
Jeg er så glad så glad!
Takk for at dere gidder! :) 

5 kommentarer:

  1. Alt du lager er godteri!! Er så flink atte. TE

    SvarSlett
  2. Superflinke GRY !
    I like this blog.

    Janne

    SvarSlett
  3. Å så gode og snille dere er mot meg!!!! Tusen tusen takk :)

    SvarSlett
  4. Flink du er ,Gry :-) Superfint innlegg i dag,fine bilder og fin kake :-)

    SvarSlett