04.07.2011

Storesølv chiller.. Jeg griller.

Jeg liker grillmat. Vil jeg ha grillmat må jeg grille. De andre liker grillmat. Vil de andre ha grillmat må jeg grille.
Hjemme hos oss finnes det overhodet IKKE en grillkonge.
Hjemme hos oss finnes det en helt enestående grilldronning.
Og det er meg.
Jeg liker USA. Jeg liker USA a LOT!
Så hva er mer perfekt enn å ha grillet spareribs
på selveste Fourth of July?
Ikke noe egentlig...
Vi jeg feirer alt som er, så det er helt naturlig at vi har vår egen lille markering... :)
Hold your horses -for nå kommer det sterke bilder for de som er veggiser eller ikke er så særlig begeistret for rødt, hvitt og blått...
+ stjerner.
Viktig stæsj for en dronning.

Sweet & juicy corncobs..

Oh my oh my!


Fikk faktisk terningkast 6 av meg selv og Storesølv!
(da beholder jeg han en stund til..)
Buuuuuurrrrrrrrrrrrrp!
(Sorry! Måtte bare..)

Nå ligger jeg med bootsa på bordet og hører på verdens fineste Garth Brooks.. Han har hilst og tatt på meg(!) Kan skryte om det en annen gang jeg..

Friends in low places

After dinner sweets.. :)

Mmmmmilk duds..


Perfekt avslutning... Favorittfilmen + pop kønn! :)

Happy fourth of july!
Eller bare ha en knakende fin mandag hvis du heller vil ha det! :)

På gjensyn!

The star spangled banner

Helen
(skapcowgirl)



2 kommentarer:

  1. Så koselig innlegg! Jeg er en "buster" etter amerikansk mat selv! Deilig en gang i blandt! Du er flink å skape stemning - og gjøre det lille ekstra ut av en helt vanlig dag!! Klem :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja det er skikkelig godt... Her prøver vi å gi hver dag en liten vri fra den forrige, livet blir morsommere da.. :)
    klem tilbake :)

    SvarSlett