20.08.2011

Den store trekningen

I  dag var dagen for trekning i min lille
give away!
Og til å hjelpe meg med å sørge for at det hele gikk korrekt for seg hadde jeg med meg
Lillegull :)
Hun er streng men rettferdig.
Jeg er streng men urettferdig.
Så trekningen følte jeg var i trygge hender :)
Lillegull er klar!

Alle navn ble behørlig skrevet på hvert enkelt lodd..


Loddene brettes..

Bøtta MÅ ristes mye og lenge..



Spenningen er til å ta og føle på...

Nå er det like før!

Taaadaaa!!

Vinneren ble Sandra med fine bloggen Sølvskjeen!!

Gratulerer! Alt dette fantastike er nå ditt!!! :))
Heldiggrisen :)
Send meg adressen din så sender jeg det avgårde i en forrykende fart!

Tusen takk til alle som tok lodd og bedre lykke neste gang -for det blir det! Skal vi si ved 20 følgere??
Ja det sier vi.

Ha en fortsatt fin helg!

På gjensyn!

Helen

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Gratulerer Sandra! Mer av dette Gry:) Mette

    SvarSlett
  2. Så snill du er :o) Litt lys i hverdagen:o) Er så koselig å lese bloggene dine. Flink er du :o)
    Ingunn

    SvarSlett
  3. Det blir mer av dette Mette =) 5 følgere til så.... :)
    Takk Ingunn, koselig sagt av deg :)
    Setter stor pris på at dere legger igjen kommentarer!! :))
    Klemklem

    SvarSlett