19.08.2011

Vanskelige valg en gråværsdag

Jeg liker å ha valg. Men det er ikke dermed sagt at jeg alltid vet hva jeg skal velge..
F.eks hva skal jeg drikke
på en gråværsdag?
Skal man late som det er sol og varmt eller kaldt og guffent?
 Det er jo ingen av delene ute..
Vanskelig...


Litt lemonade kanskje?

Men hvilken? Denne?

Eller denne?

Eller denne?

En god kopp kaffe kanskje?

Eller te? Men hvilken? Denne er jo god..

Men det er denne også..

Kakao??

Nææ.. Jeg tar et glass med Pepsi Max
så lenge jeg.
Det virker alltid.
Dessverre..

Ikke lett med valg når man lider av kronisk beslutningsvegring.. :)

Hva drikker du på en grå dag?

Ha en super fredag alle sammen
og velkommen til enda en ny følger!
Tusen takk for hyggelige kommentarer -jeg blir så glad for de!
I morgen er det trekning på min give away -så følg med!
Har du enda ikke tatt lodd så kan du gjøre det her.

På gjensyn!

Helen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar