02.08.2011

Lat salat



Jeg liker salater. Jeg liker salater som man blir mett av..
Og lite smaker bedre på en varm sommerdag enn en
 god salat.
Med pasta, fetaost, rødløk, agurk, paprika, ruccola..
Og med *Greske kjøttboller*
Ikke fatter jeg hvorfor jeg kaller dem det, de har da ALDRI vært i Hellas?
Ikke en stakkars greker har så mye som sett på de en gang!
Og det er i det hele tatt lite greskt over smaken også..
Jeg må døpe de om. Helt klart.
Men ikke nå. Nå er jeg mett.







Her er de *greske kjøttbollene*.. :)



Har du ikke smakt denne burde du gjøre det...



Et deilig måltid - en deilig dag!



Tomatene uteble i dag, men det ble desto mer løk.
Bare for å være litt grei mot den stakkars..

"Tomaten og løken" av Inger Hagerup
"Tomaten henger høyt i solen
Og tenker fornøyd som så:
Stappfull av vitaminer
Gleder jeg store og små
Men løken ligger i kjelleren
Og grubler stumt på sin gåte:
Hva kan det være i veien med meg
Som bare får folk til å gråte"

-Ja si det...

Hva er din favoritt i varmen?
Trenger tips!!

På gjensyn!

Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar