05.08.2011

Smil langs veien

Jeg liker folk med humor. Jeg liker godt at de morsomme deler morsomhetene sine med resten av verden.. :)
Har fartet litt rundt i vårt langstrakte land i det siste og sett litt av hvert..
Her er noen bilder jeg har tatt av saker og ting som jeg humrer godt av:
Sjekk låvevegg! Til å smile seg ihjel av :) Herlige mennesker må bo her! Skulle ønske jeg kjente dem..

Dette er den beste reklameplakaten jeg har sett på lenge :)
Snakk om å ta *ærlighet varer lengst* prinsippet helt ut!


En skal ha en stor dose humor for å lage denne artige *reinen* :)

Sjekk navnet..

Norges minste *brannstasjon*?? Lurer på de klarer å slukke..
Halsbrann?

Glad jeg aldri må si dette gatenavnet til en drosjesjafør klokken fire om morran.. :) (lurer på hvor jeg i så fall hadde havnet??)

Dette er et busskur -MED utedo!!! :)


Mye morsomt å se og le av her i landet, ingen tvil om det..
Og glad er jeg for det!

Ønsker alle en flott helg :)

På gjensyn!

Helen


3 kommentarer:

  1. Herlig du!
    -sveipet akkurat innom, men kommer nok igjen.

    SvarSlett
  2. Mye rart og artig folk finner på :o)

    SvarSlett
  3. Artige motiv du finner da dere er på farten :-) Likte spesielt det første jeg da :-)

    SvarSlett